• A Jeep® márka próbára teszi e-Hybrid termékcsaládját, és meghívja a média tisztelt képviselőit, hogy fedezzék fel innovatív 48 voltos hibrid motortechnológiájának legfontosabb jellemzőit.
• Március 12-től az újságíróknak lehetőségük nyílik Baloccón és környékén navigálni két különálló útvonalon, amelyek célja az új Avenger e-Hybrid alapvető Jeep-esszenciájának kiemelése és értékelése.
• A tesztelés során a Jeep Renegade és a Jeep Compass e-Hybrid legújabb verziója is szerepelni fog.

Március 12. és 20. között Baloccóban – amely a kísérleti fejlesztések nemzetközi mércéje – az európai újságírók exkluzív lehetőséget kapnak arra, hogy az új Avengerrel elmerüljenek az ikonikus Jeep® márka e-Hybrid járművei egyedi tulajdonságaiban. Az e-Hybrid az első olyan jármű, amely bemutatta magát. A Baloccóban készültek a legújabb Jeep modellek, köztük a Renegade, amely Európa legjobb off-road pályáját és az összes szükséges közúti tesztet kínálja.

Eric Laforge, a Jeep márka európai vezetője így nyilatkozott: „A Jeepnél az új Avenger e-Hybrid rendkívül fontos, mivel még erősebbé teszi a „választás szabadságát”, amelyet az ügyfeleknek kínálunk. Ez a harmadik lehetőség a benzines és a teljesen elektromos megoldások mellett, amely első hozzáférési pontot biztosít az elektromos mobilitáshoz azok számára, akik úgy érzik, még nem állnak készen arra, hogy csatlakozzanak ehhez a piaci fejlődéshez. Az új Avenger e-Hybrid egyesíti a villamosítást és az automata sebességváltót, ahogyan azt sok vásárló kívánja ebben a pillanatban.”

A médianapok tapasztalatai, amelyek célja annak bizonyítása, hogy a Jeep márka egyedül áll a full hibridhez hasonló teljesítményű enyhe hibrid kínálatában, az új Jeep Avenger e-Hybriddel indul. A kivételes vezetési képességekkel és a csökkentett CO2-kibocsátással büszkélkedő új Jeep Avenger e-Hybrid, amelyet innovatív 48 voltos hibrid motorja hajt, tovább viszi a Jeep márka úttörő útját a villamosítás felé.

Amit az újságírók kétségtelenül megfigyelnek majd az utakon, az az, hogy az új Avenger e-Hybrid motorja a technológiai vívmány legmagasabb szintjét képviseli, mind kényelmet, mind teljesítményt nyújt. Ezzel a legmodernebb technológiával az új Avenger e-Hybrid kivételesen sima vezetési élményt nyújt, lehetővé téve a szerencsés újságíróknak, hogy alacsonyabb sebesség mellett is magukévá tegyék az elektromos mobilitást. Ezt az automata, 6 sebességes e-DCS6 duplakuplungos sebességváltó és a beépített elektromos motor integrálása teszi lehetővé.

Az útvonal a Bosszúálló kettős lelkét idézi fel: könnyeden közúton és terepen egyaránt. Egyrészt a közúti útvonal lehetővé teszi a sofőr számára, hogy kipróbálja a hibrid funkciókat (energia-visszanyerés és elektromos hajtás alacsony sebességnél) és a műszaki jellemzőket, például az L2-es vezetést. Másrészt az offroad útvonal bemutatja a terepen és minden időjárásban használható képességeket, ahol a modell összes USP-je kiaknázható: választható terep, lejtős vezérlés, hasmagasság és terepszögek. A résztvevők kipróbálhatják az új Avenger e-Hybridet egy kihívással minden útvonalon: a lehető legtöbb elektromos hajtást az országúti útvonalon, és könnyedén megbirkózni az offroad fordulatokkal.

Az új Avenger e-Hybridet úgy tervezték, hogy az első belépési pont legyen a villamosításba. Könnyű, 48 V-os hibrid rendszeren alapuló hajtásláncot alkalmaz, amely szinte teljes hibrid élményt nyújt. A 100 lóerős belső égésű motor 21 kW-os villanymotorral párosulva egy duplakuplungos, 6-fokozatú automata sebességváltóba és egy 48 V-os szíjindítóba van integrálva az elektromos hajtásra való zökkenőmentes átállás érdekében, ami további CO2-megtakarítást eredményez. A 0,9 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor a vezetőülés alatt kapott helyet, nem befolyásolja a belső teret, ami ugyanaz, mint az Avenger benzinesé.
A teljes 48 V-os hibrid rendszer mindössze 60 kg-mal nyom többet, mint egy hagyományos automata sebességváltó. Ezzel az új Avenger e-Hybrid össztömege mindössze 1280 kg.

Az új Avenger e-Hybrid jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és a fékregeneráló rendszeren keresztül energiát tárol, hogy szükség esetén felszabadítsa a hibrid ciklusában. Ezenkívül a 48 V-os hibrid rendszerbe integrált elektromos automata sebességváltó akár -20%-kal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a hagyományos automata sebességváltóhoz képest. Összességében a 48 V-os hibrid rendszer fogyasztása -13% a termikus motorhoz képest, és ha csak a városi vezetést vesszük figyelembe, akkor a WLTP városi cikluson -28% is lehet a csökkenés.

Ezzel az új Avenger e-Hybrid emissziója akár 111 g/km CO2-t is elérhet, nettó üzemanyag-fogyasztása pedig WLTP ciklusban 20,4 km/l.
Továbbá az elektromos motor és a hőmotor egymástól függetlenül mozgathatja az első tengelyt. Ez azt jelenti, hogy városi vezetés közben az összes alacsony sebességű manőver csendes, teljesen elektromos üzemmódban végrehajtható az út több mint 50%-ában, ami nagymértékben csökkenti a napi vezetési stresszt. Az új Avenger e-Hybrid zökkenőmentes vezetési kényelmet kínál, az autó e-parkolóval történő leparkolásától egészen a forgalmi dugók szinte elviselhetővé tételéig az e-kúszás és az e-queuing funkcióknak köszönhetően. Ezenkívül az új Avenger e-Hybrid akár 1 km-t is képes futni kikapcsolt belsőégésű motorral, így az alacsony károsanyag-kibocsátású területeken, például a 30 km/h-s zónákban is zökkenőmentesen halad.

Az új Avenger e-Hybrid azt kínálja, amit az ügyfelek a leginkább értékelnek a valódi hibrid élményből: fenntartható, mégis kényelmes vezetést. Ugyanakkor a rendszer az E-Boost funkció révén egy kis extra izgalmat is nyújthat, amikor arra vágyik. Ebben az üzemmódban az elektromos motor 55 Nm-es nyomatéka hozzáadódik a hőmotortól már elérhető nyomatékhoz. Ez javítja a rugalmasságot alacsony fordulatszámon és az autó indításakor. A hibrid rendszer a 48 V-os szíjindítóval kiegészítve biztosítja a zökkenőmentes és gyors átállást az elektromos és az égésű üzemmódok között.
De van az új Avenger e-Hybrid egy másik funkciója is, amely egyszerre teszi egyszerűbbé és kellemesebbé a vezetést: az új e-DCT6 sebességváltó, amely már elérhető az Avenger kínálatában, amely ideális a stresszmentes városi és országúti vezetéshez, kormánylapátokkal. szórakoztatja ezt a nyugalmat.

Az új Avenger e-Hybrid több mint 200 mm-es hasmagassággal, 20°-os megközelítési szöggel, 20°-os fékezési szöggel és 34°-os indulási szöggel büszkélkedhet, vagyis a legendás Jeep-képesség még mindig megvan, csak a hibrid. Valójában 6 vezetési módot is kínál 7 slotos módban: 3 városi és hosszú távú autózáshoz: Normal-Eco-Sport, 3 terepjáró kalandokhoz: homok-sár-hó. Plusz a Hill Descent Control, amely csökkenti a megcsúszás és az irányítás elvesztésének kockázatát meredek, kemény lejtőkön. Az új Avenger e-Hybrid 3 változatban érhető el.

Alapfelszereltségként mindegyik tartalmazza a teljes digitális interfészt 7”-es fürttel: vezeték nélküli AA/CP, LED-es fényszórók, terepválasztás, kormánylapátok és a biztonsági funkciók teljes készlete. Innentől minden vásárló kiválaszthatja az igényeinek leginkább megfelelő specifikációkat. A Longitude, az új Avenger e-Hybrid belépési pontja stílusos és sokoldalú, 16 colos könnyűfém keréktárcsákkal. A sebességtartó automatika ott van, miközben a biztonság és a technológia nem csorbul, a funkciók teljes készletével, beleértve az autonóm vészfékezést, a közlekedési táblafelismerést, a sávtartó asszisztenst és a vezetőfigyelem-segítést. Felkapaszkodva ott van az Altitude – egy kiváló dzsip-utazás további stílussal és kényelemmel. A külső kialakítást 17 colos könnyűfém keréktárcsák erősítik. Belül a prémium ülések további eleganciát biztosítanak.

A további funkciók, mint például a 10,25 hüvelykes, teljesen digitális műszercsoport és az adaptív sebességtartó tovább emelik a jármű aspirációs státuszát. Végül a Summit – a sorozat zászlóshajója, a tartalom, a stílus és a funkciók csúcsa, kezdve a szemet gyönyörködtető külsővel, 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal, míg az első projektorok és a hátsó lámpák is full LED-esek. A belső oldalon többszínű környezeti világítást és egy elektrokróm „keret nélküli” visszapillantó tükröt találunk, amely kifinomultabbá teszi az együttest. Ami a technológiát illeti, a Summit a saját kategóriájába tartozik, mivel a következőket kínálja: kulcsnélküli nyitás és motorindítás, holttérfigyelés, 180 fokos tolatókamera drónnézettel, 360 fokos parkolóérzékelők, automatikus távolsági fényszórók, kézi vezérlés. -szabad csomagtérajtó és 2-es szintű autonóm vezetési képesség.

Az ügyfelek tovább testre szabhatják járművüket egy karcsú opciócsomag-stratégián keresztül, olyan termékek választékával, amelyek minden elvárásnak megfelelnek: ez magában foglalja a csúcstechnológiát és az olyan tartalmakat, mint a JBL prémium audiorendszer, a vezető elektromos állítású bőrülései és a masszázs funkció, mint pl. valamint a Level 2 Assisted Driving opció. A vásárlók választhatnak kültéri funkciókat is, például a nemrég bemutatott napfénytetőt, amely a vezetők és az utasok számára egyaránt nyújt szabadtéri szórakozást.

Torino, 2024. március 12/forrás: media.stellantis.com