Ez generatív mesterséges intelligencia segítségével biztosít egyénre és helyzetre szabott, valós idejű tájékoztatást az utasoknak. A hangvezérelt rendszer folyamatos, vezeték nélküli frissítéssel tartható naprakészen.
Ez azonban csak a jéghegy csúcsa, a partnerek számos további területen is ki akarják aknázni a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket.
Ilyen például az alkatrészek globális alkalmazása, a készletek hatékony kihasználása: a generatív MI a vállalat termékadatbázisával összekapcsolódva segíthet a mérnököknek azonosítani, összehasonlítani és optimalizálni a rendelkezésükre álló alkatrészek jellemzőit.

A fejlesztési prototípusflottákból és a felmérésekből kapott visszajelzésekben lévő, töménytelen adatmennyiség automatizált feldolgozásával gyorsan és pontosan azonosíthatók uralkodó tendenciák, és meghozhatók az esetlegesen szükséges korrekciókra vonatkozó döntések. Ez hatékonyabbá teszi a termékminőség és az ügyfél-elégedettség fejlesztését.
A Stellantis franciaországi alkalmazottai ChatBot segítségével vásárolhatnak kedvezményes céges autókat: a rendszer több nyelven is használható, így később más európai piacokon is bevezethető.
Végezetül ott a mesterséges intelligenciára épülő anomáliaazonosító funkció, amely valós időben észleli a gyártási hibákat, így az üzemi dolgozók még azelőtt korrigálhatják a hibás alkatrészt, hogy azt beépítenék az autókba. Ez minőségbiztosítási és gyártáshatékonysági szempontból egyaránt komoly előrelépést ígér, és csökkentheti a későbbi visszahívások számát és súlyosságát.

Forrás: www.vezess.hu