• A 4screen platform valós idejű, helyalapú tartalmakat juttat el a Stellantis járműveibe Észak-Amerikában és Európában.

• A felhasználók közvetlenül az infotainment képernyőről fedezhetik fel a közeli éttermeket, kisboltokat, parkolókat, benzinkutakat, töltőállomásokat és Stellantis márkakereskedéseket.

• A találatok személyre szabottak és kontextusfüggők, és lehetőség van az adott utazás szempontjából legrelevánsabb érdekes pontok (POI) szűrésére és megjelenítésére.

• Az első alkalmas járművek már megkapták a szolgáltatást, a szélesebb körű bevezetés több márkára és piacra is kiterjed.

• A felhasználói élmény tovább bővül, ahogy egyre több vállalkozás csatlakozik a 4screen növekvő partnerhálózatához.

AMSZTERDAM és MÜNCHEN – 2025. július 24. – A világ egyik vezető autógyártója, a Stellantis, valamint a vezető autós interakciós platform, a 4screen ma bejelentették együttműködésüket, amelynek célja, hogy valós idejű, helyalapú digitális szolgáltatásokat kínáljanak a Stellantis ikonikus márkái számára. A partnerség kényelmesebb és intuitívabb fedélzeti élményt biztosít a Stellantis ügyfeleinek Európa és Észak-Amerika kulcspiacain.

A 4screen platform elérhető lesz bizonyos FIAT, Jeep® és Ram modellekben, amelyek Uconnect® 4 vagy Uconnect® 5 rendszerrel vannak felszerelve. A rendszer lehetővé teszi, hogy a vezetők közvetlenül az infotainment rendszeren keresztül férjenek hozzá közeli szolgáltatásokhoz, ajánlatokhoz és érdekes pontokhoz. A bevezetés során további Stellantis márkák is megkapják majd az új technológiát.

Értéket teremt az úton lévő ügyfelek számára

Az együttműködés zökkenőmentes módot kínál az autóvezetőknek arra, hogy mindig naprakész információkhoz jussanak, és hatékonyabb döntéseket hozzanak utazás közben – legyen szó gyors étkezésről, közeli kisboltról, töltőpontról, parkolóról, autómosóról vagy márkakereskedésről.

A platform a kényelemre helyezi a hangsúlyt, miközben tiszteletben tartja a felhasználói preferenciákat és nem vonja el a figyelmet a vezetésről. Az érdekes pontokat hely és kontextus alapján szűri, a vezetők pedig megadhatják, hogy az adott út során milyen típusú helyek fontosak számukra.

A 4screen lehetővé teszi, hogy a felhasználók közeli vállalkozásokat és szolgáltatásokat fedezzenek fel közvetlenül a jármű navigációs térképén. A találatok az autó aktuális helyzetéhez és a sofőr igényeihez igazodnak, s olyan hasznos információkat nyújtanak, mint nyitvatartási idők, elérhetőségek, szolgáltatások – valamint az autóban elérhető azonnali ajánlatok és promóciók, amelyeket útközben is fel lehet használni.

Nem tolakodó dizájn, a biztonságot szem előtt tartó integráció

A 4screen szolgáltatás – a harmadik féltől származó alkalmazásokkal ellentétben – zökkenőmentesen van integrálva a jármű infotainment rendszerébe. A releváns tartalom kontextushoz illeszkedően és felelős módon jelenik meg, elkerülve a vezető túlterhelését vagy figyelmének elterelését.

„Célunk, hogy olyan csatlakoztatott technológiát kínáljunk, amely valódi értéket teremt ügyfeleink számára” – mondta Cristiani Campos, a Stellantis szoftver üzletágának alelnöke. „A 4screen-nel való partnerség révén a vezetők valóban hasznos, releváns tartalmakhoz juthatnak – akkor és ott, ahol és amikor szükségük van rá.”

„Platformunk az autó képernyőjét intelligens mobilitási útitárssá alakítja” – tette hozzá Fabian Beste, a 4screen vezérigazgatója és társalapítója. „Büszkék vagyunk arra, hogy a Stellantis partnereként ezt a kibővített élményt több márka tulajdonosaihoz és számos régióba eljuttathatjuk.”

A Stellantis ügyfelei már most is találkozhatnak ezekkel a fejlesztésekkel járműveikben, mivel a szolgáltatás fokozatosan, vezeték nélküli (OTA) frissítések formájában kerül bevezetésre.

 

Forrás: www.media.stellantis.com/hu-hu