280 lóerő egy városi autóban? Az Alfa Romeo szerint teljességgel normális. A Junior Veloce hamarosan eljuthat a sorozatgyártásig. Amikor az Alfa Romeo beharangozta a Milano érkezését, 240 lóerős elektromos hajtásláncot ígértek a széria csúcsára.

Azóta persze minden megdőlt: a Milanóból Junior lett, a 240 lóerőből pedig 280, méghozzá a frissen meghirdetett Junior Veloce kivitelben.
A típus még nem esett át a homologizáción, a fejlesztés azonban a legvégső fázisában jár, azaz hamarosan megkezdődhet a brutális villanyautó gyártása.

A növelt teljesítményű villanymotorhoz kiemelkedően közvetlen (14,6:1) kormánymű, 25 mm-rel ültetett sportfutómű, elöl-hátul keményebb kanyarstabilizátorok, 380 mm-es átmérőjű féktárcsák, valamint Torsen differenciálmű társul. A kerekek 20 colosok lesznek.

Amikor az Alfa Romeo beharangozta a Milano érkezését, 240 lóerős elektromos hajtásláncot ígértek a széria csúcsára. Azóta persze minden megdőlt: a Milanóból Junior lett, a 240 lóerőből pedig 280, méghozzá a frissen meghirdetett Junior Veloce kivitelben.A típus még nem esett át a homologizáción, a fejlesztés azonban a legvégső fázisában jár, azaz hamarosan megkezdődhet a brutális villanyautó gyártása. A növelt teljesítményű villanymotorhoz kiemelkedően közvetlen (14,6:1) kormánymű, 25 mm-rel ültetett sportfutómű, elöl-hátul keményebb kanyarstabilizátorok, 380 mm-es átmérőjű féktárcsák, valamint Torsen differenciálmű társul. A kerekek 20 colosok lesznek.

Jelenleg nem egyértelmű, hogy a 280 lóerős Veloce az eredetileg tervezett, 240 lóerős csúcsmodell fölött helyezkedik el, vagy az Alfa Romeo menet közben módosított a fejlesztési paramétereken, és a 240 lóerős modell terveit elvetették.

Forrás: vezess.hu