A Stellantis nagy múltú márkái közül a Citroënnek van esélye megtalálni az igaz utat. Az elmúlt időszakban ugyan megpróbáltak visszatérni az absztrakt dizájnokhoz, de úgy tűnik, most nem az extravagáns, inkább az elérhető árú autókkal lehet forradalmat csinálni. A C3 sosem távolodott el ennyire a Kacsa formavilágától, mégsem állt még ennyire közel az eredeti koncepciójához. Egy már biztos, a legolcsóbb Európában gyártott villanyautót a Citroën kínálja, de azokra is gondoltak, akik szerint korai még a váltás.

Tisztelem a Stellantist, amiért adott egy esélyt a régi, nagy, európai márkáknak, tisztelem a dizájnereiket, mert minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezeknek a márkáknak akkor is saját, ráadásul hiteles arculatot adjanak, ha kénytelenek közös műszaki alapokból dolgozni, és tisztelem őket, amiért ki akarják hozni a maximumot a hatalmas súllyal rájuk nehezedő örökségből. A Citroën számára most éppen azt találták ki, hogy térjenek vissza az alapító, André Citroën szellemiségéhez, és tegyék mindenki számára elérhetővé az autózás aktuális vívmányait.

Forrás: www.totalcar.hu