• „A Hangya” című kisfilmet a világhírű rendező, Martin Werner rendezte, a kreatív koncepciót a Publicis Collective jegyzi. A kampány a FIAT Professional alapértékeit – az erőt, a kitartást és az agilitást – ünnepli, amelyeket a járművek és a mindennapokban azokat használó szakemberek testesítenek meg.
  • A nemzetközi zenei ikon, Shaggy a kampány keretében mutatja be vadonatúj, eddig kiadatlan dalát, az „I Gotta Work”-öt, amelyet kifejezetten ehhez a projekthez készített.
  • A kampány főszereplője egy hangya, mint az iparkodás egyetemes szimbóluma – tökéletes metaforája a FIAT Professional járművek kivételes tulajdonságainak.
  • A kampány egy 45 másodperces főfilmből és három 30 másodperces spotból áll, amelyeket átfogó videós, nyomtatott és digitális tartalomstratégia támogat, Shaggy exkluzív új dalával kísérve.

 

A FIAT Professional új kommunikációs kampánya, „A Hangya” című film szimbolikus narratívát tár elénk, amelyben a természet apró tagja – a hangya – válik a márka alapértékeit közvetítő karakterré: az erő, a kitartás és az eltökéltség jelképévé. A kampány élményének középpontjában Shaggy vadonatúj, kifejezetten a projekthez készült energikus himnusza, az „I Gotta Work” áll, valamint Martin Werner rendezése, aki korábban a FIAT 500e elektromos modellről szóló, Leonardo DiCaprióval készült ikonikus „The Driver” reklámon is dolgozott. A Publicis Collective által megálmodott kampány egy 45 másodperces főfilmből és három, külön a Ducato, Scudo és Doblò modelleknek szentelt 30 másodperces spotból áll. A vizuális történetmesélés középpontjában a hangya természetes metaforája áll, amely tökéletes alteregója a FIAT Professional járműveknek, valamint azoknak a szakembereknek, akik nap, mint nap megbízhatóan, sokoldalúan és megállíthatatlanul használják őket.

A film egy nagyvárosi építkezésen játszódik, a történet egy Ducatóval találkozó hangyával indul. Ettől a pillanattól kezdve élénk vizuális és narratív játék bontakozik ki, amely összefonja a természet és a gépek világát. A dinamikus jelenetek révén a közönség szemtanúja lehet annak a párhuzamnak, amelyben a hangya már nem csupán egy rovar, hanem az intelligencia és az alkalmazkodóképesség szimbóluma – olyan tulajdonságoké, amelyek a FIAT Professional járműveket is jellemzik. Az üzenet végül egyértelmű és erőteljes kijelentésben csúcsosodik ki: „Munkára születtek”. Ez a munkát hivatásként ünneplő üzenet, amelyet a mindennapi kis tettek visznek előre és formálnak kivételes teljesítménnyé.

A film üzenetét tovább erősíti Shaggy eredeti zenéje: az „I Gotta Work” című exkluzív számot Shaggy és Shane Hoosong jegyzik, és kifejezetten ehhez a kampányhoz készítették. A dal az energiát, a kitartást és a motivációt közvetíti – olyan értékeket, amelyek meghatározzák a munkavégzés világát is. A zenei választás fokozza a kampány pozitív, eltökélt és hiteles hangvételét. Shaggyt Martin Kierszenbaum/Cherrytree Music Company menedzseli.

A projektet teljessé teszi egy werkfilm („Így készült”) és a forgatáson készült exkluzív tartalom, amelyek betekintést nyújtanak a történetmesélés, a vizuális effektek és a zene összehangolt alkotási folyamatába, valamint a háttérben zajló csapatmunkába.

Forrás: www.media.stellantis.com/hu-hu